V-Ray to potężne narzędzie do wizualizacji obsługujące głębię ostrości (głębia ostrości), rozmycie ruchu (efekt rozmycia ruchu), przemieszczenie (mapa przemieszczeń, ze zwiększonymi szczegółami obiektów trójwymiarowych). Dodatkowo, V-ray ma własne źródła światła, system słońca i nieba dla realistycznego oświetlenia z naturalnym światłem i fizyczną kamerę o parametrach podobnych do rzeczywistych aparatów fotograficznych i wideo. System Vray Proxy pozwala na renderowanie bardzo dużych tablic podobnych obiektów, składających się w sumie z dziesiątków miliardów wielokątów. Wbudowane shadery zapewniają użytkownikowi szerokie możliwości symulacji praktycznie dowolnego materiału. V-Ray SDK pozwala zarówno programować własne shadery, jak i dostosowywać system do rozwiązywania konkretnych problemów. Możliwość obliczania poszczególnych elementów obrazu w postaci kanałów, takich jak Głębokość, Kolor rozproszenia, Alfa, Odbicie, Refrakcja, Cienie i inne, zapewnia większą swobodę w przetwarzaniu końcowym w kompozycjach i edycji pakietów.
P / S: W rzeczywistości jest to vray 2.40.03 dla 3ds max 2013, zainstalowałem go na 3ds max 2014, pomyślnie wyleczony i poprawiony.
Testowany na kilku scenach, renderuje się płynnie i bezbłędnie, więc używamy i cieszymy się, że jest tak wcześnie)
Dodaj. Informacja: szczegółowy opis instalacji napisany w pliku tekstowym.
Dla leniwych linków do 3ds max 2014 i solidrocks 1.2.1
|