Format: PDF
Jakość: Fotografie bardzo mocno skompresowane. W sieci można też znaleźć te same fotografie z mniejszą kompresją.
Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender
Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.
"Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.
Interfejs i funkcje programu Blender
Edytowanie obiektów i tekstu
Stosowanie Modifiers
Przygotowywanie materiałów i tekstur
Modelowanie poprzez mapowanie UV
Korzystanie z funkcji System Nodes
Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem
Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body)
Wprowadzenie do animacji
Stosowanie filtrów Constraints
Renderowanie obrazów
Przedmowa (11)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Interfejs (15)
Strefa User Preferences (17)
Strefa 3D View (20)
Strefa Buttons Window (23)
Rozdział 2. Podstawowe funkcje (29)
Dodawanie obiektów do sceny (29)
Najważniejsze operacje (30)
Kasowanie obiektów (33)
Rodzaje widoków 3D (34)
Wprowadzanie danych (35)
Menu Pivot (37)
Rozdział 3. Edit Mode (47)
Podstawowe INFOrmacje (47)
Edycja obiektów Mesh (51)
Okno Mesh Tools 1 (52)
Okno Mesh Tools (54)
Menu Specials (59)
Edge And Face Tools (62)
Edycja obiektów Meta (64)
Okno MetaBall (64)
Okno MetaBall tools (65)
Edycja obiektów Surface (66)
Okno Curve and Surface (67)
Okno Curve Tools 1 (68)
Okno Curve Tools (69)
Edycja obiektów Curve (71)
Okno Curve Tools (73)
Okno Curve and Surface (74)
Edycja obiektów Empty (77)
Edycja tekstu (78)
Okno Font (78)
Okno Char (80)
Rozdział 4. Object Mode (137)
Podstawowe operacje (137)
Tworzenie rodzin i więzi (141)
Strefa Outliner (143)
Rozdział 5. Metody edycji (147)
Wprowadzenie (147)
Edycja proporcjonalna (147)
Edycja wzorowana (149)
Edycja metodą Skinning (152)
Edycja symetryczna (153)
Edycja za pomocą krzywych (155)
Edycja za pomocą funkcji Warp (161)
Wprowadzenie (487)
Kamera (487)
Światło (490)
Okno Preview (492)
Okno Lamp (492)
Okno Shadow and Spot (494)
Okno Texture and Input (494)
Okno Map To (495)
Rodzaje lamp (496)
Lamp (496)
Area (498)
Spot (501)
Sun (505)
Hemi (506)
Dodatkowe INFOrmacje (507)
Rozdział 13. Radiosity (533)
Podstawowe INFOrmacje (533)
Przygotowanie sceny (535)
Radiosity buttons (536)
Okno Radio Render (537)
Okno Radio Tool (538)
Okno Calculation (541)
Podsumowanie (543)
Rozdział 14. Ustawienia świata (545)
Wprowadzenie (545)
Okno Preview (546)
Okno World (547)
Okno Mist/Stars/Physics (548)
Physics (548)
Mist (549)
Stars (551)
Okno Ambient Occ (552)
Okno Texture and Input (556)
Okno Map To (557)
Mapy HDRI (559)
Rozdział 15. Physics buttons (561)
Wprowadzenie (561)
Efekt Particles (562)
Okno Particles (562)
Okno Particle Motion (570)
Podsumowanie (576)
Efekt Soft Body (577)
Okno Soft Body (578)
Bake Settings (583)
Podsumowanie (584)
Fluid Simulation (585)
Domain (586)
Fluid (593)
Obstacle (594)
Inflow (595)
Outflow (596)
Particle (596)
Podsumowanie (598)
Pola (Fields) i bariery (Deflection) (599)
Pola (599)
Bariery (602)
Rozdział 16. Podstawy animacji (625)
Wprowadzenie (625)
Krzywe IPO (628)
Edycja podstawowa (630)
Edycja zaawansowana (636)
Dodatkowe INFOrmacje (641)
Shape Keys (642)
Absolute Vertex Keys (643)
Relative Vertex Keys (645)
Animacja po ścieżce (647)
Strefa Timeline (652)
Rozdział 17. Anim Settings (657)
Wprowadzenie (657)
DupliFrames (658)
DupliVerts (660)
Pozostałe opcje (663)
Rozdział 18. Armatura (673)
Podstawowe INFOrmacje (674)
Editing Options (676)
Display Options (677)
Deform Options (680)
Okno Armature Bones (680)
Vertex Groups (684)
Envelopes (686)
Model i armatura (688)
Weight Paint (690)
Weight Paint a Vertex Groups (693)
Weight Paint a Envelopes (694)
Weight Paint a deformacje (695)
Tryb Pose Mode (696)
Kości a sterowniki (700)
Wprowadzenie (731)
Action Editor (731)
Podstawy edycji (732)
Dodatkowe INFOrmacje (735)
NLA Editor (737)
Podstawy edycji (737)
Okno Transform Properties (742)
Stride (744)
Podsumowanie (750)
Wprowadzenie (781)
Podstawowe INFOrmacje (781)
Pasek narzędzi (784)
Efekty (787)
Add (789)
Sub (789)
Mul (789)
Cross (790)
Cross Gamma (790)
Alpha Over (790)
Alpha Under (790)
Alpha Over Drop (791)
Wipe (791)
Glow (792)
Plugin (793)
Sekwencje a krzywe IPO (794)
Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.