Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 717.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : SK
Czas trwania : 8 godz.
...( Opis )...
Znajomość obiektowych aspektów C# jest niezbędna jeśli poważnie myślisz o karierze dewelopera. Niezależnie od tego czy piszesz aplikacje desktopowe, webowe, mobilne czy gry to zawsze będziesz miał do czynienia z typowo obiektowym podejściem. Jeśli więc opanowałeś już podstawy języka to nadszedł czas aby zrobić kolejny krok i zdobyć wiedzę, która bardzo zaprocentuje w przyszłości.
[img]http://i.postimg.cc/ydQJpnQh/1.jpg[/img]
Programowanie Obiektowe Wprowadzenie
1.1 Wprowadzenie 02m 53s
1.2 Obiekt != Klasa 11m 47s
1.3 Czym jest programowanie obiektowe 04m 34s
1.4 Konspekt szkolenia 04m 40s
1.5 Materiały do kursu 01m 36s
Indentyfikacja klas na podstawie wymagań
2.1 Identyfikacja klas z wymagań 02m 56s
2.2 Analiza problemu biznesowego 03m 41s
2.3 Zaczynamy od rzeczowników 01m 59s
2.4 Definiujemy członków 08m 50s
2.5 Abstrakcja 03m 53s
2.6 Enkapsulacja 05m 51s
2.7 Podsumowanie 02m 27s
Budowanie klasy
3.1 Budowanie klasy 01m 01s
3.2 Warstwy aplikacji 04m 23s
3.3 Budowanie komponentu BLL 02m 49s
3.4 Budowanie klasy - właściwości 15m 15s
3.5 Testowanie klasy 14m 38s
3.6 Nieprawidłowe warunki 08m 31s
3.7 Praca z obiektami 11m 19s
3.8 Podsumowanie 04m 28s
Budowanie klasy - metody
4.1 Wprowadzenie 01m 06s
4.2 Budowanie klasy - metody 14m 32s
4.3 Warunki 05m 55s
4.4 Budowanie klasy - konstruktory 07m 13s
4.5 Klasa Produkt 09m 28s
4.6 Klasa Zamówienie 06m 49s
4.7 Klasa Pozycja Zamówienia 04m 16s
4.8 Podsumowanie 02m 24s
Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.