Ex-torrenty.org
Książki / Poradniki
CGIS Numer 23 - Maya MentalRay (Rozdział 1-32) [PDF] [MOV] [PL]


Dodał: xdktkmhc
Data dodania:
2020-06-16 02:25:00
Rozmiar: 3.42 GB
Ostat. aktualizacja:
2020-06-16 02:25:00
Seedów: 0
Peerów: 0


Komentarze: 0

MentalRay to znakomity renderer za pomocą którego użytkownik jest w stanie osiągnąć fotorealistyczne rendery. Jest to renderer typu biased wykorzystujący pewne algorytmy przyśpieszające sam proces renderu tj. scanline czy model BSP. Jego zaletą jest możliwość wygenerownia poprawnie fizycznej globalnej iluminacji.
Przez wiele lat MentalRay był składową środowisk typu Maya 3D, 3ds Max, XSI. Aktualnie nie jest już wykorzystywany a jego miejsce zajął renderer Arnold.

MentalRay wielokrotnie wykorzystywany był w wielu filmach m.in. Matrix, Hulk, Posejdon oraz wielu reklamach.

Wadą MentalRay jest to, że ze względu na dostępną ilość narzędzi bez zrozumienia jego mechaniki nie da się opanować go metodą prób i błędów. Z kolei tak duża ilość dostępnych narzędzi jest wielkim plusem ponieważ użytkownik ma kontrolę niemalże nad każdym aspektem renderu i może balansować pomiędzy jakością a szybkością w zależności od charakteru sceny.

...1. Biased Unbiased Renderer
...2. Podstawowe wprowadzenie i pojęcia
...3. Algorytmy renderujące
...4. Indirect Illumination
...5. Podstawowe ustawienia
...6. Ustawienia Quality
...7. Unified Sampling
...8. Diagnostyka samplingu
...9. BSP Diagnostyka
..10. Ustawienia Global Illumination
..11. GI praktyczny test
..12. GI praktyczny test
..13. Color Management
..14. GI. Technika dwóch emiterów
..15. Photon i FinalGather Tracing
..16. GI. Globalna Illuminacja plus Final Gather
..17. GI. Refraction Caustic
..18. GI. Emiter fotometryczny
..18. GI. IES Emiter
..19. Final Gather. Wprowadzenie
..20. Final Gather. Ustawienia
..21. Final Gather. Falloff, Radius Control
..22. Final Gather. IBL
..23. Final Gather. Animacja
..24. Final Gather. Sun and Sky Emitter
..25. GI plus FG. Interior Test
..26. GI plus FG. Interior Test
..27. GI plus FG. Dystrybucja koloru test
..28. Camera Shader. Physical Lens DoF
..29. Camera Shader. Lens Bokeh
..30. mia_material_x
..31. Render Passes
..32. Tone Mapping


Wstawka zawiera poradnik w formacie .pdf plus poradniki video w formacie .mov

Środowisko : Maya 2015.

Lista plików

Trackery

  • udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce
  • udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce
  • http://agusiq-torrents.pl:6969/announce
  • http://tracker.electro-torrent.pl/announce
  • http://nyaa.tracker.wf:7777/announce
  • http://open.acgnxtracker.com:80/announce
  • http://9.rarbg.com:2710/announce
  • http://explodie.org:6969/announce
  • http://academic-p2p.appspot.com/announce
  • http://music-torrent.net:2710/announce
  • http://tracker.tfile.me/announce
  • http://p4p.arenabg.com:1337/announce
  • http://mgtracker.org:2710/announce
  • http://p2p.arenabg.ch:2710/announce
  • http://bt.t-ru.org/ann
  • Komentarze są widoczne dla osób zalogowanych!

    Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.
    Copyright © 2024 Ex-torrenty.org