W paczce trzy książki:
+Fizyka dla programistow gier (2003) - David M. Bourg [djvu] [Polski]
+Physics for Game Developers (2002) - David M. Bourg [djvu] [ENGLISH]
+Physics for Game Developers. Science, math, and code for realistic effects (2013) - David M. Bourg, Bryan Bywalec [PDF] [ENGLISH]
Stosowanie praw fizyki pomaga realistycznie i wiarygodnie modelować w grach, symulacjach i animacjach niemal wszystko, co wokół podskakuje, lata, toczy się, ześlizguje; ogólnie mówiąc, nie pozostaje w spoczynku. "Fizyka dla programistów gier" ma być punktem startowym dla osób zainteresowanych zapewnieniem tworzonym grom realistycznego działania opartego na stosowaniu zasad fizyki. Część pierwsza...
Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.