Ex-torrenty.org
Programy / Graficzne
Maxon Zbrush 2025.0.1 Build 2 - 64bit [ENG] [Crack n1z] [azjatycki]

Dodał: azjatycki
Data dodania:
2024-10-10 09:47:32
Rozmiar: 2.45 GB
Ostat. aktualizacja:
2024-10-18 19:42:25
Seedów: 13
Peerów: 0


Komentarze: 0

Multilanguage.

ZBrush 2025 wyznacza standardy branżowe w zakresie rzeźbienia cyfrowego. Jego funkcje umożliwiają używanie konfigurowalnych pędzli do kształtowania, teksturowania i malowania wirtualnej gliny w środowisku czasu rzeczywistego. Używając ZBrush, będziesz pracować z tymi samymi narzędziami, których używają studia filmowe, twórcy gier, producenci zabawek/przedmiotów kolekcjonerskich, projektanci biżuterii, projektanci samochodów/lotnictwa, ilustratorzy i artyści na całym świecie.

ZBrush kontynuuje ścieżkę kreatywności i produktywności, wprowadzając nowe, ważne funkcje, które pozwalają artystom pracować jeszcze szybciej i z większą swobodą. Ta wersja przenosi możliwość eksperymentowania i pracy w naturalny sposób na zupełnie nowy poziom, oferując artystom większą swobodę wyrażania swoich pomysłów i odkrywania sposobów pracy, które wcześniej wykraczały poza wyobraźnię. Przygotuj się na uwolnienie swojej kreatywności!

W dodatku:
- GoZ obsługuje ZBrush dla iPada. Ma to być szybki i łatwy sposób udostępniania plików ZBrush między ZBrush dla iPada a innymi urządzeniami Apple lub Windows w tej samej sieci, na których działa wersja ZBrush 2025 i nowsze na komputery stacjonarne. Aktualizowanie na żywo w obie strony może działać inaczej niż w przypadku aplikacji GoZ dla komputerów stacjonarnych. Aplikacja Maxon musi być zainstalowana i zalogowana. Sieć lokalna musi zezwalać na wykrywanie urządzeń, aby urządzenia mogły się wzajemnie widzieć.
- GoZ to iPad dodano do sekcji GoZ palety narzędzi. Umożliwia to wysyłanie plików z ZBrush 2025 i nowszych na pulpicie do ZBrush na iPada. Aplikacja iPad musi być otwarta w menu Import > GoZ przed próbą wysłania do niej.
- Dodano obsługę formatu USDZ do wtyczki USD.
- Dodano format MOV do opcji eksportu filmów w wersji ZBrush na macOS.
- Monster Clay® MatCap Brown, Monster Clay® MatCap Green i Monster Clay® MatCap Grey dodano do materiałów MatCap.
- Do materiałów standardowych dodano Monster Clay® Green, Monster Clay® Grey i Monster Clay® Brown.

Zmodyfikowano:
- Obsługa zgodności ZBrush z iPadem.
- Eksportowanie do formatu OBJ powinno teraz być znacznie szybsze w przypadku większych plików.
- Filmy można teraz eksportować w formacie MP4 zarówno na macOS, jak i Windows.

Naprawiono:
- Kliknięcie ikony CamView spowoduje zresetowanie orientacji siatki.
- Naprawiono błąd powodujący awarię podczas używania pędzli Nożowych na siatkach o dużej gęstości.
- Pozostawanie na biegu jałowym z aktywnym deformatorem łuku zakrętu może spowodować wypadek.
- Naprawiono błąd powodujący awarię podczas próby uruchomienia ZBrush na macOS bez zalogowania się do aplikacji Maxon.
- Naprawiono problem z dokładnością wyświetlania czasu zapisywania pliku w interfejsie użytkownika.
- Naprawiono problem, który mógł uniemożliwiać prawidłowe odtwarzanie eksportowanych filmów o określonych wymiarach w systemie macOS.
- Image Plane nie zwraca już błędu skryptu w systemie macOS podczas próby użycia.

-----------------------

[ENG]

ZBrush sets the industry standard for digital sculpting and painting. Its features enable you to use customizable brushes to shape, texture and paint virtual clay in a real-time environment that provides instant feedback. When you use ZBrush you'll be empowered by the same tools employed by film studios, game developers, toy/collectible makers, jewelry designers, automotive/aviation designers, illustrators, advertisers, scientists and other artists the world over.


In fact, we have even received an Academy Award for the technology that powers ZBrush. In short, ZBrush is an art tool created by artists, for artists. It allows you to create models and illustrations limited only by your imagination, at a speed that allows you to stand out in today's fast paced industry.

Base Mesh Generation
As with anything else in life, where you can go is usually determined by where you begin. Having a great finished model requires a quality base mesh. ZBrush provides an arsenal of tools to assist with this task, ensuring that no matter what you have in mind, there is a way to get the perfect base to then take to the next level. The best known of these systems are explained here.

Sculptris Pro
Ignore the constraints of polygon distribution and simply - sculpt! Sculptris Pro will dynamically add (tesselate) and remove (decimate) polygons wherever and whenever needed. It does this during your brush stroke in a real-time process called Tessimation. This frees you to focus entirely on the look you're trying to achieve.

Dynamesh
DynaMesh is a perfect solution for free-form sculpting because it removes all need for focusing on topological constraints. Change the overall shape of the model by pushing or pulling, adding various pieces of geometry to combine into one, or even remove geometry in a manner similar to what can be done with Boolean operations. Where Sculptris Pro dynamically adjusts the triangles in your mesh as you sculpt, DynaMesh redistributes the model's polygons as quads on command.

Mesh Detailing
Whether created in ZBrush or imported from elsewhere, once you have your base mesh it is time to start detailing. ZBrush features a robust suite of tools to accomplish this. Those listed below are just the tip of the iceberg.

Sculpting Brushes
The main workflow for creating with ZBrush is based on a system of brushes which can also be modulated using pen pressure from a graphics tablet. ZBrush will reproduce the natural feeling of a real paint brush or sculpting tool, using the pressure applied to the pen tip to transform your digital stroke in a variety of ways. There are brushes to pinch, move, build up the surface, chisel into it, slice through the model and much more. You can even use other 3D models as brushes, inserting their geometry into your surface.

Noisemaker
In addition to being able to add detail by hand, ZBrush provides a system for procedurally generating surface detail through noise patterns. Choose a detail type, adjust a few simple parameters, then apply that pattern to your model in its entirety or by restricting it to a certain region. You can even combine different noise types to create highly complex effects. The Noise system is ideal for both hard surface work and organic details.

PolyPaint
Because ZBrush works with tens of millions of polygons in real-time, you can paint directly on the surface of the model without first assigning a texture map or UV's. This offers significant advantages compared to a standard workflow. The resolution of the texture map does not need to be decided in advance. This is particularly valuable if you find you need more detailing on an area than you thought you would. Instead of repainting a new, larger texture map you can simply transfer the existing surface detail to that larger map without any reworking. You don't even need to do UV unwrapping before you begin this painting. In fact, thanks to the way that ZBrush can project details (both sculpted and painted) from one model to another you can have a fully painted model before you even have a finalized animation mesh. Instead, you can copy everything to the final base mesh once it has been signed off on.

UV Master
In order create or use a texture map, a model first needs UV's. These are 2D coordinates that tell all 3D applications how to apply a texture to your model. With most programs, creating those UV's has been a time consuming challenge that requires a high level of technical expertise and has little room for creativity. With UV Master you are able to create very efficient UV's for your model - in most cases with a single click. If you need more control over this automatic process there are features that refine where seams will be placed or increase the amount of pixel space given to certain regions of your model. It's both intuitive and fast, letting you get back to being creative with minimal fuss.

Rendering
Whether you are using ZBrush by itself as an illustration tool or as part of a production pipeline for animation, you will at some point want to show your work to others. ZBrush makes this possible through a powerful rendering system called BPR (Best Preview Render).

- And so much more.

What’s new in ZBrush 2025: https://help.maxon.net/zbr/en-us/#html/features/whats-new-in-zbrush-2025/zbrush-whats-new.html
ZBrush 2025.0.1 Release Notes: https://support.maxon.net/hc/en-us/articles/15780513877788-ZBrush-2025-0-1-Release-Notes

-----------------------

strona producenta: https://www.maxon.net/
strona programu: https://www.maxon.net/en/zbrush
system operacyjny: Windows 10/ 11 (64bit)

Zalecane wymagania:
- System operacyjny: 64-bitowa wersja systemu Windows 10 lub 11.
- Procesor: Intel 64-bitowy lub AMD 64-bitowy z AVX2.
- Pamięć RAM: 16 GB do pracy z modelami wielomilionowymi (preferowane 32 GB+).
- Dysk twardy: 100 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla ZBrush i jego dysku roboczego. (Zdecydowanie zalecany jest dysk SSD.)
- Tablet graficzny: kompatybilny tablet wrażliwy na nacisk firm Wacom, XPen, XenceLabs, Huion lub inny kompatybilny tablet wrażliwy na nacisk. (Musi obsługiwać WinTab API.)
- Monitor: rozdzielczość monitora 1920x1080 lub wyższa z 32-bitową głębią kolorów.
- Karta graficzna: musi obsługiwać OpenGL 3.3 lub nowszy i Vulkan 1.1 lub nowszy.

-----------------------

Do wypakowania torrenta użyj najnowszej wersji programu WinRAR.

-----------------------

Plik instalacyjny pobrany ze strony producenta - sumy kontrolne:
CRC32: 83F3E877
MD5: 74F900914EF7842C5A7C3A0DC5568861
SHA-1: 120EC50E7FA820EE3D0C0A508EF057FE8766BC5D

-----------------------

- zainstaluj program, nie uruchamiaj
- zawartość folderu "Crack" przekopiuj do głównego katalogu z programem
- domyślny katalog to: C:/Program Files/Maxon ZBrush 2025/
- uruchom program

-----------------------

Win 11 24H2 - screen po instalacji:
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2024/10/6e7fefd26b9b6bc5c77d9961b196ca0f.png
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2024/10/ed3175c1b45632ea245fa590a7f574c7.png
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2024/10/70fe4eed977eba89e5dcee6ddcf4fdf7.png

Lista plików

Trackery

  • udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce
  • udp://93.158.213.92:1337/announce
  • http://tracker.xtorrenty.org:2710/announce
  • http://ipv4announce.sktorrent.eu:6969/announce
  • https://tracker.tamersunion.org:443/announce
  • udp://tracker.tiny-vps.com:6969/announce
  • http://tracker2.dler.org:80/announce
  • http://tracker.dler.org:6969/announce
  • http://tracker.files.fm:6969/announce
  • http://bt2.archive.org:6969/announce
  • http://bt1.archive.org:6969/announce
  • http://open.acgnxtracker.com:80/announce
  • http://bt.piratbit.club/announce?uk=mEIL9M3q2L
  • udp://tracker.openbittorrent.com:1337/announce
  • udp://retracker.lanta-net.ru:2710/announce
  • Komentarze są widoczne dla osób zalogowanych!

    Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.
    Copyright © 2024 Ex-torrenty.org