Ex-torrenty.org
Programy / Graficzne
SideFX Houdini FX 16.0 Build 671 - 64bit [ENG] [Crack & Keygen XFORCE] [azjatycki]


Dodał: azjatycki
Data dodania:
2017-08-31 08:28:57
Rozmiar: 771.63 MB
Ostat. aktualizacja:
2017-09-02 19:29:50
Seedów: 30
Peerów: 25


Komentarze: 0

Houdini (pełna nazwa Houdini 3D Animation Tool) – program do animacji komputerowej, rozwijany przez Side Effects Software z siedzibą w Toronto, Kanada. Zasadniczą cechą programu, odróżniającą go od innych pakietów, jest jego czysto proceduralna natura.

Houdini obejmuje większość zagadnień związanych z produkcją grafiki trójwymiarowej:

- Modelowanie - wszystkie standardowe rodzaje geometrii włączając w to: Poligony, oraz NURBs/Bezier Curves/Patches & Trims, a także tzw. Metaballs
- Animacja - metodą klatek kluczowych oraz oparta na manipulacji próbkami (samples), a także wsparcie dla danych motion capture
- Cząsteczki - symulacje zjawisk cząsteczkowych
- Dynamika - symulacje fizyki ciał sztywnych (Rigid Body Dynamics), płynów (Komputerowa mechanika płynów), dynamiki krzywych (Wire, Curve) oraz symulacje ubrań (Cloth Simulation)
- Oświetlenie - środowisko graficznego (node-based) tworzenia shaderów, praca nad oświetleniem między innymi przy pomocy IPR (Instant Preview Renderer)
- Rendering - wsparcie dla szeregu programów renderujących; poza natywną Mantrą: Renderman (PRMan, 3delight, Air, RenderDotC), mental ray, Maxwell, Indigo, Sunflow
- Wolumetryka - generowanie/populacja/manipulacja/rendering pól skalarnych i wektorowych
- Kompozycja video - kompletny kompozytor pracujący w 32bitowej palecie na kanał oraz obsługujący formaty deepraster
- Środowisko programistyczne - Houdini Development Kit, czyli zestaw bibliotek C++ pomocnych przy tworzeniu rozszerzeń programu.

Podobnie do innych programów tego typu, Houdini jest środowiskiem otwartym, umożliwiającym używanie kilku popularnych języków skryptowych, takich jak Tcl/Tk. Houdini posiada również swój własny język, podobny do C Shell, czyli Hscript. Od wersji 9.0 Houdini obsługuje także język Python (za pomocą nowego API o nazwie HOM), który zastąpić ma Hscript w przyszłych edycjach programu.

Elementy sceny (Digital assets) tworzone są w Houdinim za pomocą serii operatorów (tzw. OPs) składanych w łańcuchy. Taki proceduralizm ma kilka zalet: pozwala konstruować wysoce skomplikowane obiekty geometryczne i organiczne w stosunkowo małej liczbie kroków, umożliwia nieliniowy rozwój sceny (w każdej chwili możemy wrócić do dowolnego etapu pracy i poprawić go); nowe operatory można także tworzyć z już istniejących. Ta możliwość jest ciekawą alternatywą dla wykorzystania języków skryptowych w aplikacjach 3D do dostosowania ich możliwości do swoich potrzeb. Houdini używa tego paradygmatu we wszystkich miejscach programu: do mapowania tekstur, tworzenia i aplikacji shaderów, poprzez symulacje cząsteczkowe i animacji, aż do procesu renderingu i kompozycji.

Operatory Houdniego dzielą się na kilka grup (tzw. kontekstów):
- SOPs - operatory powierzchni (Surface OPerators) - służą do modelowania, deformacji powierzchni oraz wielu efektów związanych z wyglądem/ zmianą wyglądu obiektów w scenie
- POPs - operatory cząsteczkowe (Particles OPerators)
- CHOPs - operatory kanałów animacji (Channel OPerators)
- COPs - operatory kompozycji (Composite OPerators)
- DOPs - operatory symulacji dynamicznych (Dynamic OPerators)
- ROPs - operatory renderowania (Render OPerators)
- VOPs - operatory języka VEX (Vex OPerators)

Operatory łączą się w łańcuchy zwane "sieciami" (networks) lub "drzewem operatorów". Informacje wewnątrz operatorów podawane są kolejnym elementom, które modyfikują i posyłają dalej. Dane te mogą przy tym reprezentować geometrię 3D, bitmapa, cząsteczki, informacji o siłach i parametrach dynamiki, zmienne reprezentujące własności powierzchni w shaderach, krzywe animacji a nawet dźwięk lub wszelkie kombinacje powyższych. Podobny schemat działania zastosowano w wielu aplikacjach graficznych takich jak kompozytor Shake lub Nuke.

Skompilowane sieci można grupować tworząc jeden meta-operator do wielokrotnego wykorzystania w tej i w następnych scenach. Proces ten umożliwia użytkownikom tworzenie własnych wysoce narzędzi bez potrzeby programowania. W istocie OPeratory nie są niczym innym jak graficznym (visual) oraz interaktywnym językiem programowania dostępnym dla artystów.

Houdini jest wyjątkowo bogatym programem a jego niezliczone narzędzia egzystują w kilku kontekstach. Nakłada to niestety większe wymagania na początkującego użytkownika. Houdini ma z tego powodu opinię wyjątkowo trudnego, ale wszechmogącego programu.

Houdiniego może pracować na różnorodnych danych wejściowych. Dostępne są między innymi: urządzenia MIDI, surowe dane ASCII albo pochodzące z protokółu TCP, urządzenia audio (włączając w to wbudowaną detekcję fenomów oraz wysokości tonu), urządzenia wskazujące (mysz) itd. Houdini potrafi także generować muzykę i dźwięk przestrzenny. Między innymi do tego służy kontekst "CHOP", za który w roku 2002 firma Side Effects Software otrzymała "Technical Achievement Academy Award" - czyli Oscara za osiągnięcia techniczne.

VEX (Vector Expression) jest jednym z języków skryptowych Houdiniego. Jest podobny do języka RSL, czyli standardu zdefiniowanego przez firmę Pixar w specyfikacji Renderman. RSL jest językiem opisu własności powierzchni, który służy programom zgodnym ze powyższą specyfikacją do obliczania koloru powierzchni w trakcie renderingu. VEX nie ogranicza się do tego użycia. Poza tworzeniem shaderów powierzchni, świateł i cieni, umożliwia bowiem pisanie własnych operatów SOPs, POPs, CHOPs i COPs. Obecna implementacja VEX wykorzystuje także architekturę SIMD

Historycznie Houdini wykorzystywany był głównie przy animacji efektów cząsteczkowych, natomiast za jego główną słabość uważano animację postaci. W rezultacie używano go niemal wyłącznie przy pracach nad efektami specjalnymi. Ostatnie wersje programu wprowadziły jednak wiele usprawnień w dziedzinie animacji. Houdini użyty był już w kilku filmach do pracy nad postaciami, takich jak The Wild - duża produkcja The Walt Disney Company, jak również Ant Bully.

Houdini sprzedawany jest z wysokiej klasy rendererem do zastosowań filmowych, Mantrą, który podobnie jak w przypadku języka VEX, ma wiele podobieństw do programu Pixar PhotoRealistic RenderMan. Jednym z dostępnych trybów pracy jest rendering mikro-poligonalny, umożliwiający wykonanie wysokiej jakość odkształceń powierzchni w trakcie renderingu (displacement). Mantra pracuje także w trybie scan-line oraz ray-tracing. Shadery dla Mantry powstają w VEX, lub są konstruowane graficznie za pomocą operatorów VOP. Mantra (podobnie jak sam Houdini) obsługuje również tzw. point-clouds, które umożliwiają efektywne obliczenia efektów takich jak subsurface scattering czy ambient occlusion. Mantra posiada także tryb volume rendering (renderowania gazów, chmur etc), oraz tzw. Physically Based Rendering - czyli technikę opartą na fizycznym modelu światła.

PS: Program kosztuje bagatela 4495 USD.

---------------

[ENG]

Houdini FX combines superior performance and dramatic, ease-of-use to deliver a powerful and accessible 3D experience to VFX artists creating feature films, commercials or video games. With its procedural node-based workflow, Houdini lets you create more content faster to reduce timelines and enjoy enhanced flexibility in all your creative tasks. Houdini is perfect for Visual Effects artists and technical directors with its particle and dynamics environment. Houdini FX includes a complete toolset for studios that want to use it for other tasks such as lighting, animation or procedural modeling.

MODELING, RENDERING, ANIMATION Houdini FX includes all the base Houdini features including modelling, animation, character rigging, lighting, rendering, compositing and volumes. Digital Assets created in Houdini FX can be opened, animated and rendered in Houdini.

PYRO FX | With Pyro FX , Fire and Smoke simulations look more realistic and are faster and easier to set up. The speed gains in Houdini 12 are significant allowing for more iterations. The ability to simulate using the GPU takes things to a whole new level and advances in volume rendering create an impressive final look.

FLUIDS & OCEAN FX | Create realistic sims using forces such as surface tension, viscosity, and visco-elasticity. Particle fluids can be surfaced at the geometry level to produce high quality splashes while fluild forces are used to create white water effects.

BULLET RBD | In Houdini FX, you can use the Bullet Rigid Body solver to create highly complex simulations of large data sets. This solver and Houdini’s own solver work with various forces, constraints and collisions for complete control.

PARTICLES | Whether you are creating dust and debris or a flocks of birds, the particle tools in Houdini let you define a clear set of rules using a simple node network made up of sources, forces, attractors and collision objects.

FINITE ELEMENTS | The Finite Element solver analyzes the stresses on an object then either bends or breaks the object. It can also be used for soft body effects with volume preservation. Take the simulation of digital destruction, and gooey slimy objects, to the next level.

CLOTH | Houdini FX’s cloth solver can handle multiple layers while generating accurate, realistic results over long simulations. By adjusting a few simple parameters, you can achieve a variety of different looks and material types.

WIRE & FUR | Ideally suited to creating hair and fur simulations, the Wire solver in Houdini FX also can be used for other types of thin shapes. Control wires with attributes such as thickness, length, rigidity and curl for added control.

CROWDS | The crowd tools use artist-friendly shelf tools along with a new packed agent primitive type, a Finite State Machine solver, hardware accelerated display of instanced crowds, controls for crowd layout, steering, collision avoidance, terrain adaptation, motion blending, and look-at targets.

What’s New in Houdini 16: https://www.sidefx.com/filmtv/whats-new/
Houdini documentation 16: http://www.sidefx.com/docs/houdini/

------------

strona producenta: https://www.sidefx.com/
system operacyjny: Windows 7 SP1/ 8/ 8.1/ 10 (64bit)

------------

Keygen skan na virustotal - wynik 5 / 64
Link ze skanu: http://tiny.pl/gjl9f

------------

- wymagane 2GB wolnego miejsca na dysku

------------

Instalacja:
- zainstaluj program, nie uruchamiaj
- w Menedżer zadań w usługach zatrzymaj proces "HoudiniLicenseServer"
- zawartość folderu Crack przekopiuj do: C:/Windows/System32
- w Menedżer zadań w usługach uruchom proces "HoudiniLicenseServer"

Licencjonowanie:
- następnie wzakładce: Programy > Side Effect Software > Houdini 16.0.671 > Administrative Tools uruchom License Administrator
- otworzy się okno CMD, poczekaj aż otworzy sie okno licencji
- kliknij na Server Information
- w kolejnym oknie pojawią sie informacje o serwerze License server host i License server code
- uruchom keygen jako administrator
- w pole Serwer Name wpisz nazwę License server host
- w pole Serwer Code wpisz klucz License server code
- na dole kliknij na Generate License
- wróć do okna licencji, kliknij na zakładkę: File > Manually Enter Keys...
- z keygena z pola License Keys począwszy od górnego z nazwą SERVER wklej 5 kluczy
- ciąg kluczy ma wyglądać tak: pierwszy zaczyna się od SERVER kolejne od LICENSE

Kopiujesz i wklejasz przykład:

klucz 1: SERVER Skynet 658d97f1 77D42A230E44CCACD9AE9CDA7C204740D559EFAF311FA

klucz 2: LICENSE Generic Houdini-Master 16.0 100 25-dec-2019 *.*.*.* Skynet 8e586352 dF4HM@Y71KZsTZiM86XZdy4aXpz7dNobvfTScR30WUTzxamkJwrIxwoDZUmCEFkIx5T9HhCoKAV7M2

klucz 3: LICENSE Generic Houdini-Master-NG 16.0 100 25-dec-2019 *.*.*.* Skynet 4a611085 wHA4pAx8xCgL58xP1GACgXzH7Lji1VDdbCgfNx1SXKEgnpvbaL54mExX8xK9yjl@Dol4CsSy0s+Wt0

klucz 4: LICENSE Generic Houdini-Render 16.0 100 25-dec-2019 *.*.*.* Skynet 3bbb35da Or+kdb3JHUbPJ@yJACeNO17FzqEJfjtEe+iFGKAtqCZhObyLitkyRw6jJJ1r4NWcinMb2UKuOD5lWE

klucz 5: LICENSE Generic HDK 16.0 100 25-dec-2019 *.*.*.* Skynet fe4431c1 lkv@CvBjO3h2L@DzJOhOd@gOaMH727YvdjrrA41wBLgMq37kRY1ewOHUCf+NEplnobljVGlN@YyI@D

- po skopiowaniu pięciu kluczy na dole okna licencyjnego kliknij na Accept - poczekaj aż pojawi się okno z potwierdzeniem o sukcesie zainstalowanych kluczy
- kliknij na Close, zamknij okno licencyjne, wyłącz keygen, uruchom program

------------

Uwaga: opcjonalnie możesz analogicznie zainstalować pozostałe klucze, jednak najważniejsze jest pierwszych pięć.

------------

Win 10 64bit - screen po instalacji: http://s26.postimg.org/cxlh23h9l/image.png

Lista plików

Trackery

  • http://tracker.torrentyorg.pl/announce
  • udp://9.rarbg.me:2710/announce
  • udp://9.rarbg.to:2710/announce
  • udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce
  • udp://tracker.zer0day.to:1337/announce
  • udp://tracker.coppersurfer.tk:6969/announce
  • udp://p4p.arenabg.ch:1337/announce
  • udp://p4p.arenabg.com:1337/announce
  • udp://tracker.leechers-paradise.org:6969/announce
  • udp://inferno.demonoid.pw:3391/announce
  • http://inferno.demonoid.ph:3389/announce
  • http://tracker.filetracker.pl:8089/announce
  • http://tracker.auratorrent.pl:8089/announce
  • udp://tracker.ilibr.org:80/announce
  • udp://tracker.cuntflaps.me:6969/announce
  • Komentarze są widoczne dla osób zalogowanych!

    Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.
    Copyright © 2024 Ex-torrenty.org